Võistlusautode ehitus ja hooldus

Ralliauto auto hooldus võistluste ajal

Võistlusautode ehitamine ja hooldus

Lepp Motors meeskond on spetsialiseerunud võistlusautode seadistamisele, pakkudes sulle võimalust ehitada konkurentsivõimeline ja usaldusväärne ralli, rallikrossi, kiirendus või driftiauto. Oleme uhked oma kogemuste üle selles valdkonnas. Loe firmast veel siit. Siin aga on mõningaid eeliseid, mida võistlusautode ehitus ja hooldus sulle, kui võidusõitjale pakub:

  1. Lepp Motors asutaja Raigo Lepp oma tiimiga on ehitanud mitmeid konkurentsivõimelisi kiirendusautosid, nendega ise võistelnud ning alates 2023 toetab ta oma teadmistega Veljo Einbergi ja Top Mule Racing Team-i, kellega koos minnakse püüdma Eesti kiirendusvõistluste 400m rekordit ehk 6. sekundi aega.
  2. Kogemus ja teadmised ka muudelt autospordi aladelt: Oleme osalenud rallikrossi Eesti Meistrivõistlustel alates 2017. aastast kuni 2021. Seetõttu mõistame erinevate võistlustrasside nõudeid ning leiame parima võimaliku seadistuse, et sinu auto oleks konkurentsivõimeline.
  3. Haltech juhtajude ekspert: Oleme spetsialiseerunud Haltech juhtajude seadistamisele. Võistlusautode ehitamine, eriti mootorite ehitamine vajab juhtimissüsteemina võimekat ja paindlikku juhtaju, mida Haltech kindlasti pakub. Aastate jooksul oleme omandanud laialdased teadmised ja oskused juhtajude seadistamisest nii, et tagada mootori jõudlus ja töökindlus terve hooaja vältel.
  4. Seadistamine Racetune dünopingis: Meie poolt teostatavad põhjalikud testid võimaldavad mõõta ja analüüsida sinu võistlusauto jõudlust ning töökindlust erinevates sõiduoludes. See võimaldab meil teha täpseid seadistusi, et suurendada sinu auto efektiivsust ja vähendada purunemisohtu.
  5. Võimsus ja jõudlus: Meie seadistatud mootorid suudavad pakkuda võistlusautole muljetavaldava jõudluse. Oleme võistelnud rallikrossi kõige võimsamas nelikveoliste klassis, tuntud kui “SuperCar”, erinevate autode (Mitsubishi Lancer EVO 6, EVO 7, Peugeot 207, Skoda Fabia) ning kasutanud neis kõigis Haltech programmeeritavaid juhtajusid. Sealsed mootorid olid ca 500-600 hobujõulised, kuid meile pole võõrad ka 1000 hp ja enama võimekusega mootorite ehitus ja seadistamine.

Ainult nii saame tagada Sinu võistlusauto optimaalse toimimise ning võimaldada sul võistlustel silma paista. Rallikrossi teemadel oleme, nagu lugesid ülalt, olnud pikaaegsed partnerid Seido Nõmmkülale, kes saavutas mitmeid poodiumikohti, võite ja sõitis välja siiani kehtivaid rajarekordeid.

Taustajõud ka võistlusväliselt

Auto mootor koonusfiltri ja turboga

Lisaks võistlusauto seadistamisele pakume ka mitmeid teisi teenuseid, mis muudavad sinu võistluste ettevalmistuse ja osalemise lihtsamaks:

  1. Võistlustehnika transport: Usaldusväärne transporditeenus sinu võistlustehnika ja varustuse jaoks. Saadame selle võistluspaikadele ja tagasi, tagades ohutuse ja mugavuse.
  2. Litsentside hankimine: Võistlustel osalemiseks on vajalikud korrektsed litsentsid. Meie meeskond pakub sulle abi nende hankimisel, juhendades sind protseduuride ja nõuete osas ning lihtsustades taotlemise protsessi.
  3. Võistlusajakava koostamine: Abistame sind võistluste ajakava koostamisel, et tagada sulle optimaalne ettevalmistus ja osalemiseks vajalikud ajalised raamid.

Oleme pühendunud sinu võistlusauto ja võistluskogemuse parandamisele ning seisame sulle toeks kogu protsessi vältel. Meie eesmärk on aidata sul saavutada parimaid tulemusi võistlustel ning nautida adrenaliinirikast autospordi maailma. Võta meiega ühendust ja viime koos teie võistlusauto uuele tasemele! Sina keskendud võistlustele, meie pakume sulle konkurentsivõimelise võistlusauto.


Veljo Einberg tagasiside

“Olles juba eelnevalt teadlik sellest, kuidas see seltskond on aidanud erinevate mootorispordi alade tiimidel jõuda tippu, ei pidanud ma pikalt kaaluma, kas sellise sünergiaga koostööl võib olla jumet või mitte. On hea tõdeda, et ka meie ala juures leidub veel selliseid “Teeme Ära” suhtumisega ettevõtmisi, kes on nõus andma enda panuse selle arengusse.

— Veljo Einberg, kiirendus, Outlaw klass

Kiirendusauto kinnisel treileril haagituna vedava bussi taha

pp